Monster Overwatch Prom
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Let your inner monster rock out at the Monster Prom!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fritime på biblioteket - Nørderne!

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zenyatta

Zenyatta


Name : Tekhartha Zenyatta
Race : Cultist of the Great Old Ones

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:39 pm

Rækkefølge:
Zenyatta
Mei
Brigitte
Angela

Der var blevet aflyst timer midt på dagen grundet et pludseligt og mystisk dødsfald. Det betød at samtlige elever havde en time fri, til skolen fik styr på den nye fordeling af lærerstaben. De fleste var udenfor og slappe af i det gode vejr, spille spil,ryge og i det hele taget glemme de var i skole. Men ikke alle elever. På biblioteket sad, som sædvanlig, en lille gruppe af fire venner omkring et bord med bøgerne åbne. En fritime var en god mulighed for at catche op på lektier og diskutere filosofi. Ud over dem, og den uvenlige Moira i sit hjørne, var biblioteket tomt.

Fritime på biblioteket - Nørderne! Ndvcea10
Tilbage til toppen Go down
Mei

Mei


Name : Mei-Ling Zhou
Race : Jiangshi
Quote : I was only trying to help!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:47 pm

Mei sad og missede med øjnene imens hun prøvede at fokusere på at læse. Men ordene ville ikke rigtige give mening, det hele var utydeligt. Hun rettede på sin briller og kneb øjnene lidt sammen... kun for at konstatere hun ikke havde sine briller på! Hun blinkede med øjnene "mine briller er væk!" sagde hun forfærdet.

Mei's briller sad i hendes pande som sædvandelig.
Tilbage til toppen Go down
Brigitte

Brigitte


Name : Brigitte Lindholm
Race : Ghost
Quote : I will be your shield!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:53 pm

Brigitte så op mod Mei og fniste svagt..og lændede sig frem og tog fat i brillerne og rakte hende dem "de sad på din pande"
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Name : Angela Ziegler
Race : Soul Demon
Quote : We all could use a helping hand sometimes.

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:54 pm

Angela løftede blikket fra fra sin bog og skjulte et smil bag hånden da Mei var i problemer. Hun smilede lidt da Brigitte hjalp hende "krise neutraliseret"
Tilbage til toppen Go down
Zenyatta

Zenyatta


Name : Tekhartha Zenyatta
Race : Cultist of the Great Old Ones

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:57 pm

Zenyatta smilte lidt af sine venner, "Man finder altid det man har tabt det sidste sted man søger" sagde han vist og nikkede lidt
Tilbage til toppen Go down
Mei

Mei


Name : Mei-Ling Zhou
Race : Jiangshi
Quote : I was only trying to help!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:59 pm

Meis kinder blev rigtigt røde under de røde pletter og hun rettede forlegen på sine briller "tak Brigitte..." hun så mod Zenyatta og nikkede af sin vise ven "det er rigtigt.."
Tilbage til toppen Go down
Brigitte

Brigitte


Name : Brigitte Lindholm
Race : Ghost
Quote : I will be your shield!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:02 pm

Brigitte fniste svagt af mei "så lidt" sagde hun og så tilbage mod sin bog omkring starten af omic forskning
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Name : Angela Ziegler
Race : Soul Demon
Quote : We all could use a helping hand sometimes.

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:04 pm

Angela så tænksomt ned i sin bog om sort magi og sukkede svagt... hun ville ønske der var flere bøger om lys magi. "Tror I det er muligt for en demon at lære englemagi?" spurgte hun tænksomt imens hun bladrede en gang i bogen
Tilbage til toppen Go down
Zenyatta

Zenyatta


Name : Tekhartha Zenyatta
Race : Cultist of the Great Old Ones

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:06 pm

"Start by doing what’s necessary; then do what’s possible; and suddenly you are doing the impossible" sagde Zenyatta og nikkede lidt til hende, mens han bladrede en side, "Lad dig ikke holde tilbage af de lænker dit sind smeder"
Tilbage til toppen Go down
Mei

Mei


Name : Mei-Ling Zhou
Race : Jiangshi
Quote : I was only trying to help!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:07 pm

Mei nikkede enigt "jeg tror godt du kunne gøre det Angela" sagde hun med et optimistisk smil "du er meget dygtig"
Tilbage til toppen Go down
Brigitte

Brigitte


Name : Brigitte Lindholm
Race : Ghost
Quote : I will be your shield!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:13 pm

Brigitte tænkte lidt og lagde en finger hvile på sin hage.."hmm jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne gøre det, andre mere umulige ting er gjort før" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Name : Angela Ziegler
Race : Soul Demon
Quote : We all could use a helping hand sometimes.

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:15 pm

Angela smilede lidt til Zenyatta og nikkede så til gruppen "hm, der er ikke mange bøger om det her.." sagde hun skuffet og så mellem dem "har I lyst til at hjælpe mig med at lave en portal til himmelen?"
Tilbage til toppen Go down
Zenyatta

Zenyatta


Name : Tekhartha Zenyatta
Race : Cultist of the Great Old Ones

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:17 pm

Zenyatta lyste op og nikkede, "Jeg vil med glæde give din assistance jeg kan, både i ånden og i den fysiske verden"
Tilbage til toppen Go down
Mei

Mei


Name : Mei-Ling Zhou
Race : Jiangshi
Quote : I was only trying to help!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:17 pm

Mei så overrasket ud "det lyder skræmmende" sagde hun og rettede på sine briller ".. må vi det?"
Tilbage til toppen Go down
Brigitte

Brigitte


Name : Brigitte Lindholm
Race : Ghost
Quote : I will be your shield!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:19 pm

Brigitte blinkkede og tøvede svagt "idk..har prøvet et par gange..." mumlede hun...
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Name : Angela Ziegler
Race : Soul Demon
Quote : We all could use a helping hand sometimes.

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:21 pm

"Jeg ved ikke om jeg har set regler imod det og engle er rigtigt flinke. Jeg er sikker på at hvis jeg spørg dem, bliver det ikke et problem" hun smilede optimistisk og så så lidt undskyldende på Brigitte.. ".. ah det tænkte jeg ikke på.. hvis du hellere vil springe over, så er det helt forståeligt..." hun så tilbage på Mei og smilede lidt "Start by doing what’s necessary"
Tilbage til toppen Go down
Zenyatta

Zenyatta


Name : Tekhartha Zenyatta
Race : Cultist of the Great Old Ones

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:35 pm

Zenyatta nikkede lidt, "At søge viden er et ædelt mål, jeg tvivler på vi kommer i problemer" sagde han og nikkede så til Brigitte, "Gør, hvad dit hjerte finder rigtigt"
Tilbage til toppen Go down
Mei

Mei


Name : Mei-Ling Zhou
Race : Jiangshi
Quote : I was only trying to help!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:38 pm

Mei nikkede lidt ".. men engle kan da ikke lide dæmoner?.. eller vampyrer.."
Tilbage til toppen Go down
Brigitte

Brigitte


Name : Brigitte Lindholm
Race : Ghost
Quote : I will be your shield!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:39 pm

Brigitte trak lidt på skulderne "ved bare ikke hvordan jeg kunne hjælpe, jeg har prøvet alt" sukkede hun og kløede sig i nakken..
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Name : Angela Ziegler
Race : Soul Demon
Quote : We all could use a helping hand sometimes.

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:41 pm

Angela nikkede lidt "jeg har åbnet et par portaler til himmelen før, jeg skal bruge nogle ingredienser, men det burde kunne gøres.. især hvis I hjælper"
Tilbage til toppen Go down
Zenyatta

Zenyatta


Name : Tekhartha Zenyatta
Race : Cultist of the Great Old Ones

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:42 pm

Zenyatta nikkede højtidligt, "Spørg og du skal få svar, sig hvad du skal bruge og jeg skal stille det til rådighed. Det er ikke mit første ritual"
Tilbage til toppen Go down
Mei

Mei


Name : Mei-Ling Zhou
Race : Jiangshi
Quote : I was only trying to help!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:43 pm

Mei så nervøs ud men nikkede ".. ok, hvis I er sikre.."
Tilbage til toppen Go down
Brigitte

Brigitte


Name : Brigitte Lindholm
Race : Ghost
Quote : I will be your shield!

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:47 pm

Brigitte smillede blidt "det er da et forsøg værd!" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Angela

Angela


Name : Angela Ziegler
Race : Soul Demon
Quote : We all could use a helping hand sometimes.

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:49 pm

Angela smilede stort og nikkede "skal vi sige efter skole?"
Tilbage til toppen Go down
Zenyatta

Zenyatta


Name : Tekhartha Zenyatta
Race : Cultist of the Great Old Ones

Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:52 pm

Zenyatta nikkede, "There is a time and place for everything. Lad dette være efter skole på biblioteket"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fritime på biblioteket - Nørderne! Empty
IndlægEmne: Sv: Fritime på biblioteket - Nørderne!   Fritime på biblioteket - Nørderne! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fritime på biblioteket - Nørderne!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Monster Overwatch Prom :: Skolen :: Biblioteket-
Gå til: