Monster Overwatch Prom
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Let your inner monster rock out at the Monster Prom!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor er min pels? - Talon

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira


Name : Moira O'Deorain
Race : Selkie

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:56 pm

Toiletterne var Talons foretrukne sted at hænge ud. For de var cool. Og cool folk gik ikke til time, de lavede grafitti med sprit tush på skolens tolitter!

I dag var det kun tre af gruppen der var der, endnu, men det var verede ikke længe, før døren blev slået op og en rasende Moira trådte ind. "Sombra" sagde hun koldt og kneb øjnene sammen, "Hvor er den?"

Hvor er min pels? - Talon Situations-preview
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Name : Olivia Colomar
Race : Succubus
Quote : Where's the fun in playing fair?

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 9:57 pm

Sombra sad oppe ved vasken og så imod Moira. Hendes læber spredte sig til et selvtilfreds grin og hun lagde hovedet på skrå "hey Moira"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Name : Gabriel Reyes
Race : Demon

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:00 pm

Gabriel så mellem dem og hævede et øjenbryn, "Hvad har du nu lavet, Sombra?" spurgte han, mere amused end irettesættende, og lagde sin sprit tush væk
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Name : Amélie Guillard
Race : Gorgon
Quote : Your emotions make you vulnerable.

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:01 pm

"Looks like she figured out it was you" sagde Amélie og rettede kort på sine solbriller imens hun så mod Moira, der så lige så rasende ud som hun have forestillet sig. Det var heldigt Sombra var svær at slå ihjel.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Name : Moira O'Deorain
Race : Selkie

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:03 pm

Moira så koldt på Sombra og ønskede, ikke for første gang, at hun havde Amélies evner. "Sombra, hvis du ved, hvad der er godt for dig, giver du mig min sæl-pels tilbage. nu."
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Name : Olivia Colomar
Race : Succubus
Quote : Where's the fun in playing fair?

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:05 pm

"No can do amiga" sagde Sombra beklagende og rystede på hovedet ".. I did a thing"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Name : Gabriel Reyes
Race : Demon

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:07 pm

Gabriel grinte lidt, "Jeg tror ikke Sombra gjorde det svært" sagde han fornøjet til Amélie
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Name : Amélie Guillard
Race : Gorgon
Quote : Your emotions make you vulnerable.

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:09 pm

"She rarely do" sagde Amélie og smilede kort til Gabriel imens hun så interesseret mellem Moira og Sombra.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Name : Moira O'Deorain
Race : Selkie

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:10 pm

Moira så koldt på hende, mens hun mærkede en urolig følelse sprede sig, "... Sombra .. hvad har du gjort?" e.e
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Name : Olivia Colomar
Race : Succubus
Quote : Where's the fun in playing fair?

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:11 pm

"Den skal være en førstepræmie" sagde hun med et voksende smil
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Name : Gabriel Reyes
Race : Demon

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:13 pm

Gabriel rystede på hovedte og kom til at grine rigitgt, "I think I know where this is going"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Name : Amélie Guillard
Race : Gorgon
Quote : Your emotions make you vulnerable.

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:13 pm

"Smart" sagde Amélie anerkendende
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Name : Moira O'Deorain
Race : Selkie

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:14 pm

Moira så ikke ret glad ud, ".... hvad skal den være første premie i?" spurgte hun og kneb øjnene sammen e.e
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Name : Olivia Colomar
Race : Succubus
Quote : Where's the fun in playing fair?

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:16 pm

"It's the first price for winning the homecoming queen~" sagde Sombra kælent og kunne næsten ikke lade være med at bryde sammen af grin
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Name : Gabriel Reyes
Race : Demon

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:18 pm

Gabriel grinte lidt, men prøvede at holde bånd på sig selv, "Godt tænkt, Sombra"
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Name : Amélie Guillard
Race : Gorgon
Quote : Your emotions make you vulnerable.

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:19 pm

Amélie smilede svagt men sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Name : Moira O'Deorain
Race : Selkie

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:33 pm

Moira så forfærdet på hende .. hun måtte have hørt forkert, "... Hvad er den?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Name : Olivia Colomar
Race : Succubus
Quote : Where's the fun in playing fair?

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:34 pm

"Første præmien for årets prom queen~" gentog Sombra med et voksende grin
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Name : Gabriel Reyes
Race : Demon

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:36 pm

Gabriel brummede fornøjet og så Moira lidt an
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Name : Amélie Guillard
Race : Gorgon
Quote : Your emotions make you vulnerable.

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:38 pm

Amélie så interesseret på Moira
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Name : Moira O'Deorain
Race : Selkie

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:38 pm

Moira så forfærdet ud og tog sig til hovedet, ".. har du noget begreb om, hvor vigtig det skind er?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Name : Olivia Colomar
Race : Succubus
Quote : Where's the fun in playing fair?

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:40 pm

"Ja" sagde Sombra med et voksende smil "which means you'll have to do pretty good and win~"
Tilbage til toppen Go down
Gabriel

Gabriel


Name : Gabriel Reyes
Race : Demon

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:40 pm

Gabriel nikkede tilfredst, "Don't orry Moira, you got my vote" sagde han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Amélie

Amélie


Name : Amélie Guillard
Race : Gorgon
Quote : Your emotions make you vulnerable.

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:41 pm

"I suppose I could vote." sagde Amélie.
Tilbage til toppen Go down
Moira

Moira


Name : Moira O'Deorain
Race : Selkie

Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitimeTirs Maj 29, 2018 10:44 pm

Moira så vredt på dem, "I hjælper ikke" sagde hun utilfredst, "Ikke tale om. Jeg har bedre ting at lave end at tage til prom"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor er min pels? - Talon Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor er min pels? - Talon   Hvor er min pels? - Talon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor er min pels? - Talon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Monster Overwatch Prom :: Skolen :: Badeværelser-
Gå til: